5 najlepších jedál po tréningu

1. Grécky jogurt

Grécky jogurt je skvelým jedlom po tréningu, pretože v porovnaní s klasickým jogurtom obsahuje dvojnásobné množstvo bielkovín, a je tiež vynikajúcim zdrojom sacharidov. Navyše, ak ho premiešate s cereáliami alebo ovocím, môžete si vychutnať delikátny dezert.

 

Grécky jogurt

 

2. Tortilla s mäsom

Po tréningu si môžete pripraviť tortillu s kuracím alebo morčacím mäsom, ktorá bude obsahovať množstvo sacharidov, ktoré vás zregenerujú a dodajú vám dostatok energie po namáhavom tréningu. V prípade, že chodíte cvičiť v priebehu obedňajšej pauzy, je skvelou alternatívou, pretože si ju jednoducho zabalíte a vezmete so sebou. Ak máte naponáhlo, pokojne ju môžete zjesť po ceste do práce.  

 

Tortilla s mäsom

 

3. Ovocný šalát

Ako iste viete, ovocie obsahuje množstvo sacharidov, ktoré sú nevyhnutné pre regeneráciu, no obsahujú tiež enzýmy, ktoré štiepia živiny a dodávajú ich do svalov. Kivi je pomocníkom trávenie a rozdeľuje aminokyseliny, zatiaľ čo ananás má protizápalové účinky, ktoré pomáhajú obnove svalstva.

 

Ovocný šalát

 

4. Celozrnné cereálie

Výhodou celozrnných cereálii je to, že ich môžete jesť kedykoľvek počas dňa, a to najmä po tréningu. Majú vysoký obsah sacharidov, bielkovín, vlákniny a pridaním mlieka alebo jogurtu si pripravíte vynikajúce potréningové občerstvenie.

 

Celozrnné cereálie

 

5. Proteín s banánom

Čo môže byť lepšie, než  optimálna dávka bielkovín a sacharidov na naštartovanie vašich svalov ihneď po tréningu? Aj napriek tomu, že banán je plný cukru a má vysoký glykemický index, je perfektným tipom na potréningové občerstvenie.

 

Proteín s banánom