Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Najnovšie informácie zo sveta fitness | GymBeam Blog

  1. Výnimočné účinky taurínu pre športovcov, o ktorých ste určite nevedeli

    Výnimočné účinky taurínu pre športovcov, o ktorých ste určite nevedeli

    Poznáte taurín len ako časť býčej žľazy či súčasť energetických nápojov? Prečítajte si článok, v ktorom sa dozviete, prečo je taurín dôležitou súčasťou nášho tela a aké výhody prináša športovcom. Uvidíte, že budete prekvapení.

  2. Kompletný sprievodca prerušovanou hladovkou

    Kompletný sprievodca prerušovanou hladovkou

    Intermittent fasting patrí v súčasnosti k top štýlom stravovania na redukciu hmotnosti a tuku. Je však naozaj účinný? Prečítajte si kompletné informácie o populárnom časovo obmedzenom životnom štýle a jeho účinkoch.

  3. Glutamín je pre športovca nevyhnutný

    Glutamín je pre športovca nevyhnutný

    Glutamín sa ako suplement teší veľkej obľube vo fitness komunite. Je vhodným doplnkom výživy pri vysoko intenzívnom tréningu a náročnom kardiu. Prečo je to tak? Aké účinky poskytuje aminokyselina glutamín vášmu zdraviu? Prečítajte si článok a dozviete sa, či je glutamín nevyhnutný aj pre vás.

  4. Toto sa s vami stane, ak budete pravidelne robiť mostík

    Toto sa s vami stane, ak budete pravidelne robiť mostík

    Mostík, anglicky glute bridge, sa stal obľúbenou technikou formovania krásneho guľatého zadku. Vedeli ste však, že má aj veľa zdravotných benefitov? Práve kvôli nim by ste mostík mali zaradiť do svojho tréningového plánu. Čo tým získate?

  5. 20 cvikov na chrbát, ktoré vám pomôžu pri bolesti chrbta a chrbtice

    20 cvikov na chrbát, ktoré vám pomôžu pri bolesti chrbta a chrbtice

    Trápi vás boľavý chrbát? Prečítajte si 10 tipov ako sa starať o svoju chrbticu, aby ste predišli nepríjemným ochoreniam. Vyskúšajte tiež 20 najefektívnejších cvikov na spodný, stredný a vrchný chrbát, vďaka ktorým zvíťazíte nad bolesťou chrbta raz a navždy.

  6. Posilnite stred tela pomocou kruhového tréningu brucha

    Posilnite stred tela pomocou kruhového tréningu brucha

    Chcete mať postavu v tvare presýpacích hodín alebo vytúžený six-pack? Vyskúšajte 3 okruhy cvikov na stred tela, pomocou ktorých dosiahnete užší pás, silné jadro a pekne vyrysovaný trup.