Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Najčastejšie otázky

Pripravili sme pre vás zoznam odpovedí pre najčastejšie kladené otázky, ktoré vám uľahčia nakupovanie na našej stránke. Vďaka nášmu sprievodcovi tak budete mať všetky informácie na jednom mieste.



 Výber tovaru

Registrácia
a objednávací proces

Doručenie
a platba tovaru

 Reklamácia
a vrátenie tovaru

Veľkoobchodná
spolupráca

Výber tovaru

Poradíte mi s výberom produktov?

Veľmi radi vám poradíme pri výbere doplnkov výživy, progresívnych potravín a ďalšieho fitness sortimentu, ktorý ponúkame na našej stránke. Stačí, ak sa obrátite na naše zákaznícke centrum telefonicky na čísle 02 33 057 087 alebo mailom na adrese info@gymbeam.sk. Radi vám odpovieme na všetky vaše otázky. Množstvo informácií o produktoch nájdete aj na našom Youtube GymBeam SK alebo na našom GymBeam blogu.

Kde získam informácie o dostupnosti vypredaných produktov?

Dostupnosť produktov, ktoré nie sú aktuálne skladom, vám radi overíme na info@gymbeam.sk alebo telefonicky na našej infolinke 02 33 057 087.

Čo je „bežná cena“ uvádzaná pri výrobkoch?

Bežná cena označuje priemernú peňažnú sumu, za ktorú daný výrobok kúpite na iných e-shopoch. GymBeam vám tak garantuje najlepšie ceny predaja.

Kde nájdem tabuľku veľkostí?

Rozmery oblečenia sú spravidla uvedené v tabuľke veľkostí v závere popisu produktu. Ak ste požadované údaje nenašli, kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky na čísle 02 33 057 087 alebo mailom na adrese info@gymbeam.sk.

Sú ceny produktov rovnaké v predajniach aj na e-shope?

Áno, ceny produktov máme rovnaké na predajni aj v e-shope. Neplatí to však v prípade výpredajových zliav, ktoré sú platné len pri nákupe v e-shope. Ak si chcete kúpiť akciový tovar vo výpredaji odporúčame vám vytvoriť si objednávku na e-shope.

Registrácia a objednávací proces

Musím sa pri nákupe tovaru registrovať?

Nemusíte, stačí ak vyplníte objednávkový formulár. Je však výhodou mať registrovaný účet, v ktorom si môžete sledovať stav vašej objednávky a získate aj ďalšie benefity nášho vernostného programu.

Prečo sa mi nedarí prihlásiť do môjho konta?

Jedným z dôvodov môže byť, že zadávate zlé heslo alebo ste registrovaný prostredníctvom iného e-mailu. Ak sa vám nedarí prihlásiť do vášho účtu, kontaktujte našu zákaznícku podporu prostredníctvom mailu info@gymbeam.sk alebo telefonicky na našej infolinke 02 33 057 087.

Dá sa u vás objednať tovar aj telefonicky?

Ak sa vám nedarí vytvoriť objednávku na webovej stránke www.gymbeam.sk, zavolajte na číslo 02 33 057 087 a radi vám pomôžeme s objednaním tovaru telefonicky.

Kde zistím stav mojej objednávky?

Svoju objednávku viete sledovať po prihlásení sa do vášho účtu na webovej stránke GymBeam. Ak nemáte vytvorený účet, môžete kontaktovať našu zákaznícku podporu, ktorá vám sprostredkuje informácie o vašej objednávke.

Ako môžem zrušiť či zmeniť objednávku?

Zmeny v objednávkach môže vykonať len náš zákaznícky servis, preto ak vám objednané položky nevyhovujú, urýchlene nás kontaktujte na našej infolinke 02 33 057 087 alebo nám napíšte na info@gymbeam.sk. Rovnako to platí aj pre zrušenie objednávky. Ak je však objednávka už vyexpedovaná, nie je možné do nej zasahovať. V prípade, že chcete nejaký z produktov vrátiť či vymeniť, kontaktujte našu zákaznícku podporu.

Doručenie a platba tovaru

Kedy mi bude doručený balík?

Balíky odosielame do 24 hodín od vytvorenia objednávky. Naši zazmluvnení prepravcovia garantujú dodanie vašej objednávky už na druhý deň. Počas sviatkov či veľkých výpredajov však nemôžeme garantovať odoslanie do 24 hodín. Balíky expedujeme v najbližšom možnom termíne a následne je v kompetencii prepravnej spoločnosti, v akom termíne balík počas sviatkov doručí vzhľadom k vyťaženosti.

Doručujete objednávky aj cez víkend?

Niektorí z prepravcov vám vedia doručiť zásielky aj v sobotu. Aktuálny zoznam prepravcov nájdete v sekcii Platba a Doprava.

Aké sú možnosti dopravy a doručenia tovaru? Aká je cena prepravného?

Zoznam aktuálnych prepravcov a cien nájdete v sekcii Platba a Doprava.

Ak si objednám balík s doručením na “vašu poštu”, ako viem, kde mi príde zásielka?

Pošta sa štandardne riadi podľa PSČ. Tento údaj vo formulári bude smerodajný pre prepravcu a podľa neho vám zásielku dodá na príslušnú poštu. Zoznam odberných miest Slovenskej pošty nájdete v dokumente: Zoznam odberných miest, pre ktoré je možné využiť službu Na poštu.

Môžem si na predajni GymBeam nakúpiť tovar aj bez objednávky?

Na výdajnom mieste je možné zakúpiť najpredávanejšie produkty z nášho e-shopu. Aktuálnu ponuku vám radi overíme, stačí ak nám pošlete správu na info@gymbeam.sk alebo zavoláte na našu infolinku 02 33 057 087.

Prišlo mi oznámenie, že moja objednávka je v predajni pripravená na prevzatie. Koľko dní mám na vyzdvihnutie objednávky?

Objednávky na predajni skladujeme 7 dní. Ak potrebujete predĺžiť dobu uskladnenia tovaru, neváhajte nás o tom vopred informovať na info@gymbeam.sk alebo zavolajte na našu infolinku 02 33 057 087.

Platí sa za prevzatie objednávky v predajni nejaký poplatok?

V prípade, že objednávku zaplatíte vopred, nebude vám účtovaný žiadny poplatok. Ak plánujete objednávku zaplatiť v hotovosti alebo kartou až na predajni, administratívny poplatok je 1€.

Doručujete zásielky aj do iných krajín ako na Slovensko?

Objednávky vytvorené na stránke www.gymbeam.sk doručujeme len v rámci Slovenskej republiky. Ak si želáte doručenie do inej európskej krajiny, môžete si vytvoriť objednávku na nasledujúcich stránkach:

Kde môžem sledovať svoju zásielku?

Po odoslaní zásielky z nášho skladu obdržíte informačný e-mail s číslom zásielky. Následne viete sledovať stav vašej zásielky priamo na stránke vybraného prepravcu.

Aké sú možnosti platby?

Hotovosťou/kartou v predajni - Akceptujeme karty Visa, Visa Electron, Maestro a MasterCard. Kartou alebo v hotovosti môžete zaplatiť tovar priamo u nás na predajni, ktorú nájdete na Rastislavovej 93 v Košiciach.

Platba na dobierku - Tovar zaplatíte prepravcovi v hotovosti alebo kartou pri prevzatí zásielky na vami uvedenej adrese. Administratívny poplatok za platbu na dobierku je 1€.

Platba kartou online - Svoju objednávku môžete zaplatiť kartou, ktorá má povolené platby na internete. Ide o pohodlný a bezpečný spôsob bezhotovostnej platby. Aktuálne prijímame platobné karty VISA, VISA Electron, Maestro a MasterCard.

Bankovým prevodom - Platbu za tovar môžete realizovať aj prostredníctvom online bankovníctva. Na vašu e-mailovú adresu pošleme informácie potrebné pre uskutočnenie platby cez elektronické bankovníctvo. Platbu môžete vykonať do 3 dní od vystavenia objednávky. Nezabudnite vyplniť všetky potrebné údaje, najmä variabilný symbol, inak sa môže proces predĺžiť. Tovar vám odošleme až po zaevidovaní platby na našom účte.

PayPal - Používatelia služby PayPal môžu jednoducho, rýchlo a bezpečne zaplatiť za objednávku cez elektronickú peňaženku PayPal.

TatraPay - Klienti Tatra Banky majú možnosť zaplatiť svoju objednávku rýchlo a komfortne prostredníctvom aplikácie TatraPay.

Darčekovou poukážkou GymBeam - Darčekový poukaz na nákup v e-shope GymBeam si môžete uplatniť na celý sortiment. Zadajte kód darčekového poukazu do kolónky “Použiť kupón” v prvom kroku nákupného košíka. Následne vám bude suma darčekového poukazu odrátaná z ceny objednávky. V rámci jednej objednávky si môžete uplatniť vždy len jeden kupón.

Tieto a ďalšie informácie nájdete aj na našej stránke v sekcii Doprava a platba.

Reklamácia a vrátenie tovaru

Kuriér mi priniesol viditeľne poškodený balík. Čo mám robiť?

V prípade, že vám kuriér donesie poškodený balík, odporúčame ho nepreberať a spísať s ním reklamačný protokol. O škode nás bude informovať prepravca a následne vám odošleme balík ešte raz.

V mojej objednávke je poškodený produkt/chýba produkt alebo sa v nej nachádza produkt, ktorý som si neobjednal/a. Čo mám robiť?

Ak máte akýkoľvek problém s objednávkou (poškodený tovar, chýbajúci produkt, zaslaný nesprávny tovar) neváhajte sa čo najskôr obrátiť na našu zákaznícku linku. Žiadosť nám zašlite na mail info@gymbeam.sk s priloženými fotkami balíka a jeho obsahu, alebo zavolajte na našu infolinku 02 33 057 087. Vašu žiadosť budeme riešiť počas pracovných dní, a to v priebehu niekoľkých hodín.

Chcem vymeniť zakúpený tovar. Ako mám postupovať?

Pokiaľ Vám produkt nevyhovuje, radi ho od Vás bezplatne vyzdvihneme. Po oznámení reklamácie na zákazníckej linke Vám od prepravnej spoločnosti objednáme vyzdvihnutie tovaru, ktoré prebehne do dvoch pracovných dní. Po vrátení balíka bude podľa priloženého formulára vykonaná náhrada. Na iný produkt je potrebné vytvoriť novú objednávku. Táto forma reklamácie je možná len na zakúpené produkty a neplatí pre darčekové položky.

Chcem vrátiť zakúpený tovar. Ako mám postupovať?

Ak chcete produkt vrátiť, je možné ho nepoškodený zaslať do 30 kalendárnych dní späť. Pošlite nám ho na adresu: GymBeam, s.r.o., Rastislavova 93, 040 01, Košice. Do obsahu balíka vložte tento formulár . Po prevzatí balíka vykonáme finančnú náhradu.

Chcem reklamovať alebo vymeniť zakúpený tovar. Ako mám postupovať?

Pokiaľ chcete produkt z akéhokoľvek dôvodu reklamovať, pošlite nám ho na adresu: GymBeam, s.r.o., Rastislavova 93, 040 01, Košice. Do balíka, prosím, vložte tento formulár. Uistite sa, že sú všetky údaje vo formulári zadané správne. Po prevzatí balíka následne vykonáme reklamáciu a tovar vám vymeníme alebo vám vrátime peniaze. Bližšie informácie o možnostiach a spôsobe reklamácie nájdete na stránke reklamačný poriadok.

Ako môžem vymeniť tovar zakúpený v predajni GymBeam?

Ak vám tovar zakúpený na predajni nevyhovuje, radi vám ho vymeníme. Stačí, ak si vytvoríte novú objednávku cez náš e-shop so spôsobom dopravy: osobný odber. Do poznámky v objednávkovom procese napíšete, že sa jedná o výmenu produktov z predchádzajúcej objednávky (zadajte číslo predchádzajúcej objednávky). Tovar bude pripravený na vyzdvihnutie na predajni, kde prinesiete predchádzajúcu objednávku a my vám ju vymeníme.

Môžem pri reklamácii/výmene tovaru vrátiť iba časť objednávky?

Samozrejme. Ak ste si objednali viac položiek v rámci jednej objednávky, pokojne môžete reklamovať alebo vrátiť len to, čo vám nevyhovuje.

Tovar som si objednal/a, no nebol mi doručený. Ako postupovať?

Ak ste objednávku neobdržali do 3 dní od jej vytvorenia, neváhajte nás kontaktovať na našej infolinke 02 33 057 087 alebo nám napíšte na info@gymbeam.sk.

Veľkoobchodná spolupráca

Ako môžem nadviazať veľkoobchodnú spoluprácu?

Spoločnosť GymBeam ponúka možnosti veľkoobchodnej spolupráce. Tá vám, ako nášmu partnerovi zabezpečí hneď niekoľko benefitov, vrátane zvýhodnenej ceny nákupu. Viac o výhodách a možnostiach veľkoobchodnej spolupráce sa dozviete na našej stránke v sekcii veľkoobchod. Ak máte ohľadom veľkoobchodnej spolupráce ešte viac otázok, môžete ich smerovať na e-mailovú adresu sales@gymbeam.com alebo vyplňte B2B formulár na wwww.gymbeam.sk/velkoobchod.