Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Najnovšie informácie zo sveta fitness | GymBeam Blog

  1. 5 najlepších fitness receptov na doplnenie živín po tréningu

    5 najlepších fitness receptov na doplnenie živín po tréningu

    Čo jesť po tréningu? Otázka, ktorá prenasleduje snáď každého športovca, ktorý svoje tréningy myslí vážne. Práve preto sme sa rozhodli ponúknuť vám to najdôležitejšie, čo o výžive po cvičení potrebujete vedieť.

  2. Srvátka a srvátkový proteín: Všetko, čo musíte vedieť

    Srvátka a srvátkový proteín: Všetko, čo musíte vedieť

    Viete si predstaviť tréning bez proteínového šejku po cvičení? Nebolo to ani tak dávno, keď proteín športovci vôbec nepoznali. Prečítajte si najzaujímavejšie fakty o srvátke a srvátkovom proteíne z hľadiska histórie, účinkov a využitia tohto bielkovinového pokladu.

  3. Fitness recept: Nadýchaný Kinder mliečny rez bez múky s vysokým obsahom bielkovín

    Fitness recept: Nadýchaný Kinder mliečny rez bez múky s vysokým obsahom bielkovín

    Svieži, tvarohový, nadýchaný a sladký, no napriek tomu nutrične vyvážený. Taký je náš fitness recept na Kinder mliečny rez. Koláčik obsahuje až 10 g bielkovín a len 95 kalórií na jeden rez, preto je vhodný ako proteínový snack.

  4. Recept na tradičné Horalky vo fitness verzii s arašidovým maslom

    Recept na tradičné Horalky vo fitness verzii s arašidovým maslom

    Kto by nemal rád Horalky? Túto tradičnú sladkú maškrtu sme pre vás pripravili vo fitness verzii. Naše mini Horalky sú lahodné ako originál, ale obsahujú menej kalórií a viac proteínu. Vyskúšajte ich aj vy! Ale pozor, spôsobujú sladkú závislosť.

  5. Leucín a jeho efektívne využitie pre rast svalov a regeneráciu

    Leucín a jeho efektívne využitie pre rast svalov a regeneráciu

    Chemické procesy v tele sú dôležité pri tvorbe svalovredukcii telesného tuku. Prinášame vám niekoľko faktov o leucíne, aminokyseline, ktorá je pre vaše telo dôležitejšia, ako ste si mysleli. Zistite ako využiť leucín k svalovému rastu.

  6. 20 tipov raňajok, ktoré môžete jesť pred tréningom

    20 tipov raňajok, ktoré môžete jesť pred tréningom

    Cŕŕn cŕŕn. Aj vám zvoní budík o piatej, o šiestej alebo dokonca o štvrtej ráno? Ak začínate deň cvičením, určite vás zaujíma, čo by ste mali raňajkovať, a či je jedlo pred ranným tréningom nevyhnutné. Odpovede na tieto otázky spolu s tipmi na vhodné raňajky nájdete v článku.