Zoznam cvikov: Bicepsy

V štvrtej časti našej série článkov s názvom "Zoznam cvikov", sa zameriame na svalovú partiu- bicepsy. Tak ako aj v predošlom článku, ku každému cviku sme priložili ilustračné video, aby sme vás oslobodili od zdĺhavého gúglenia. 

 

Bicepsy

Najobľúbenejšia svalová partia mužov. Veď je to evidentné, práve na ne sa balia baby najľahšie (to aspoň tvrdia moji kolegovia).  Avšak, dobre vymakaný biceps je známkou úspešného tréningového plánu. Treba však poznamenať, že ak chcete mať pekný biceps, nesmiete zabúdať cvičiť aj triceps, pre dosiahnutie rovnováhy a optimálnych výsledkov. 

 

 

Barbbell Curls: zdvihy s veľkou činkou 


 


Close Grip Barbbell Curl: bicepsový zdvih úzkym úchopom s veľkou činkou 




Reverse Grip Barbbell Curl: bicepsový zdvih obráteným úchopom s veľkou činkou 


 


EZ Bar Curl: bicepsový zdvih s ez osou 



 


EZ Bar Preacher Curl: bicepsový zdvih s ez osou s oporou lakťov 


 


Alternating Hammer Curls: striedavé kladivové zdvihy 




Hammer Dumbbell Curl: kladivové zdvihy s jednoručkami 



 


Incline Dumbell Curls: zdvihy s jednoručkami na šikmej lavici 


 


Lying Dumbbell Curl: zdvih s jednoručkami v ľahu


 


Single Arm Preacher Curl: zdvihy jednou rukou s oporou lakti 



 


Preacher Hammer Dumbbell Curls: kladivové zdvihy s oporou lakťov s jednoručkami 




Standing Zottman Dumbbell Curl: Zottmanov zdvih v stoji s jednoručkami 




Cable Rope Hammer Curls: kladivové zdvihy s lanovým držiakom 



 


Cable Preacher Curls: zdvihy s kladkou s oporou v lakťoch



 


Lying Straight Bar Cable Curls: bicepsový zdvih na kladke s rovným držiakom v ľahu



 


Lying High Cable Curls: bicepsové zdvihy s hornou kladkou v ľahu



 


Machine Preacher Curls: bicepsové zdvihy na stroji 



 


Chin Ups: zhyby podhmatom na hrazde



 


Standing Barbbell Curl: bicepsový zhyb s obojručnou činkou alebo s EZ tyčou v stoji



 


Standing – Sitting Dumbbell Curl: bicepsový zhyb s jednoručnými činkami v stoji alebo v sede


 


 Hamer Curl, Palm-Up Curl: bicepsové zhyb v stoji/v sede s jedroručnými činkami alebo so špeciálnym rámom so zvislými úchytmi



 


 Barbell Reverse Curl, Carbell Pronation Curl: bicepsový zhyb s obojručnou činkou v stoji, nadhmatom (pronačne)



 


Wide-Grin Barbell Curl: bicepsový zhyb s obojručnou činkou v stoji podhmatom, široký úchop



 


One-Arm, Dumbbell Concentration Curl: jednoručný izolovaný bicepsový zhyb s jednoručkou s oporou lakťa o vnútornú časť stehna nad kolenom v sede v predklone



 


Cheat Curl: bicepsový zhyb s pomocným pohybom tela v stoji



 


 Preacher Curl/ Scott curl: bicepsový zhyb s oporou predlaktia o Girondovu lavičku



 


 One-Arm Cable Curl: jednoručný izolovaný bicepsový zhyb podhmatom v stoji cez dolnú kladku



 


Lying Cable Curl: jednoručný izolovaný bicepsový zhyb v ľahu na chrbte cez hornú kladku

 

 

 

Pevne veríme, že vám tento zoznam cvikov na bicepsy pomohol. Podeľte sa s nami v komentároch o cviky, ktoré cvičíte vy, prípadne podporte tento článok zdieľaním, určite tak mnohým svojim priateľom pomôžete.