Tréning a strava Vina Diesela

Vin Diesel sa narodil 18. Júla 1967, je americký herec, spisovateľ, režisér a producent. Je známy hlavne kvôli jeho rolám vo filmoch Zachráňte voja Ryana, Čiernočierna tma, Rýchlo a zbesilo, Riddick. Jeho posledný film Rýchlo a zbesilo 6 vyšiel 24 mája 2013, kde si zahral aj Dwayne Johnson. Má vlastne jedno z dosiahnuteľných tiel. Má odlišný tréning ako klasickí kulturisti, pretože musí vykonávať množstvo akčných scén. Ak ste mimo formy a chcete vybudovať telo ako ma Vin, môže sa to zdať dosť zložité. Pozrime sa na jeho fitness tréning.

Výška: 180 cm

Váha: 102 kg

Vek: 45 rokov

 

Tréning a fitness vybavenie

Vin trénuje 3 dni v týždni (pondelok, streda a piatok) Počas zvyšných 3 dní robí strečingové alebo yoga cvičenia počas dní oddychu. Jeho tréningy sa sústreďujú na každú časť jeho tela (hrudník, chrbát, ramená, spodná časť tela a biceps/triceps) S jeho širokými ramenami a masívnymi bicepsami je mať telo ako Diesel snom moných mužov.

 

 

Hrudník: Tlaky na lavičke (šikmá dolu, rovná a šikmá hore), kľuky a bradlách, rozpažovanie na lavičke (šikmá hore, protismerné kladky)

Chrbát: Príťahy na hrazde úzkym podhmatom, Príťahy na hrazde širokým nadhmatom, sťahovanie hornej širokej kladky, veslovanie (kladka alebo príťahy v predklone). Ak dokážete urobiť iba jeden Príťah na hrazde úzkym podhmatom, skúste asistované príťahy alebo negatívne príťahy.

Ramená: Tlaky nad hlavou, príťahy k brade na stoji, rozpažovanie na stoji, zapažovanie v predklone.

Spodná časť tela: Drepy, mŕtve ťahy, Rumunský mŕtvy ťah, zakopávanie, výpony na lýtka.

Biceps a Triceps: Bicepsový zdvih, extenzia tricepsu – akákoľvek variácia, akýkoľvek uhol.

 

Diéta a doplnky výživy

Čo sa diéty týka Vin skonzumuje denne 6 až 8 jedál. Dáva si veľký pozor na svoju stravu. Príjem kalórií by mal byť sprevádzaný príjmom gramu bielkovín, multivitamínov a jedál obsahujúcich omega-3 mastné kyseliny, ale iba v malých množstvách. Organické zdroje bielkovín zhŕňajú sójové produkty a vaječné bielka.

 

Pre redukovanie príjmu tukov, mysliac na to že väčšina uhľohydrátov je sprevádzaná tukom, vláknina, ovocie a zelenina by mali byť súčasťou jedál. Ako tvrdí Diesel vo svojom diétnom pláne, príbytok tuku je vyvážený cvičením na budovanie svalstva.

 

Pre udržanie rôznorodosti jedál, kombinuje kuracie a hovädzie mäso so sójou ako príjem bielkovín. Väčšinou sa podáva s rôznymi uhľohydrátmi ako napríklad zemiaky. Tento denný príjem má približne 180 gramov.