Tajomstvo tréningu a diéty Justina Biebera

Justin Drew Bieber (Justin Bieber) sa narodil 1. Marca 1994 v Londýne v Ontáriu. Je kanadský spevák-skladateľ, muzikant, producent a herec. Jeho debutový album, sedem trackový My World bol vydaný v novembri 2009. Justin Bieber nemá veľké svaly a vyrysované brušáky ako jeho rovesníci z pomedzi celebrít ako napr. Taylor Lautner. Bieber sa snaží nabrať svaly a najal si Jordana Yuama, toho istého osobného trénera, ktorý premenil Taylor Lautnera na nabitého vlkolaka Jacoba Blacka v rade „Twilight“.

 

Tréning Justina Biebera

Justin už začal trocha boxovať a behávať ako prídavok k jeho dennému silovému tréningu. Taktiež začal piť množstvo proteínových nápojov. Jeho tréningy trvajú od 15-20 minút. Silové tréningy zahŕňajú kombinované pohyby ako napr. drepy nasledované tlakmi na ramená kde sa sústreďuje najmä na funkčný, alebo atletický silový tréning.

• Kardio (3 až 4-krát týždenne)
• Vysoko Intenzívny Intervalový Tréning (HIIT)
• Bežiaci pás – okolo 30 minút 

 

Strava Justina Biebera

Justin Bieber sa drží diéty navrhnutej jeho trénerom Jordanom Yuamom,  ktorá mu pomáha naberať čistú svalovú hmotu a ostať pri tom fit. Jeho diéta zahŕňa varenie zdravých jedál na olivovom oleji a konzumáciu 4 až 6 malých jedál denne, kde každé jedlo je dobre vyvážené. Diéta ho naučila vzdať sa zlej stravy ako fastfoodu, polotovarov a iných vysoko kalorických, málo výživných jedál. Plus vyhýba sa akýmkoľvek jedlám z bielej múky s jednoduchými cukrami. Je dôležité teraz po 18. roku života aby mal dobrú diétu ak chce svalnaté telo. Justin sa tiež udržuje hydratovaný tým že pije veľa vody a zeleného čaju, čo zároveň z jeho tela vyplavuje toxíny. Čerstvému ovociu sa nevyhýba. 


Justin Bieber

 

Doplnky výživy Justina Biebera

Proteínové nápoje sú najvhodnejšia cesta, ako ma dostatok príjmu proteínov. Mali by ste mať 1-2 odmerky srvátkového (rýchlo tráviteľný) po tréningu a 1-2 odmerky kazeínového proteínu (pomaly tráviteľný) pred spaním a počas dňa. Nemali by ste mať viac než 2-3 proteínových nápojov denne. Väčšina bielkovín, ktoré prijímate by mali byť vo forme prirodzených potravín ako kuracie mäso, morčacie mäso, ryby a podobne.