Ako schudnúť: 10 jednoduchých rád č. 3

31. Namiesto džúsu jedzte ovocie
Namiesto kalórií džúsu v malej krabičke pre deti si môžete dať jablko, pomaranč a rez melóna. Tieto celistvé potraviny vás uspokoja na omnoho dlhšie než krabička džúsu, tým pádom budete celkovo menej jesť.


32. Kráčajte každý deň 10 minút hore a dole po schodoch
The Centers for Disease Control (Centrá pre Kontrolu Ochorení) hovoria, že to je všetko čo potrebujete, aby ste za rok zhodili 4 kilá (za predpokladu že nezačnete jesť viac).


33. Na večeru konzumujte rovnaké porcie zeleniny a obilnín
Hrnček uvarenej ryže alebo cestovín má asi 200 kalórií, pričom hrnček varenej zeleniny priemerne ledva dosiahne 50 kalórií. (hovorí Joan Salge Blake, R.D., asistenčný profesor výživy na Sargent College Bostonskej Univerzity). Aby ste zabránili nadmiernej konzumácii kalórii z obilnín, dodržujte pomer 1:1 medzi zeleninou a obilninami. Vláknina v zelenine vás zasýti predtým, než sa prejete obilninami.


34. Vstaňte a každé dve hodiny sa 5 minút prechádzajte po kancelárií alebo okolo domu
Celý deň sedíte za stolom? Svieža 5 minútová prechádzka každé dve hodiny sa premení na 20 minútovú prechádzku na konci dňa. A to že si urobíte prestávku vás bude držať ďalej od koláčikov a lupienkov.


ako schudnúť fitness slečna


35. Raz týždenne niečo starostlivo vyčistite – podlahu, dvojicu okien, sprchový kút, dlaždičky v kúpeľni alebo vaše auto
70 kilový človek, ktorý si nasadí gumové rukavice a bude niečo dôkladne čistiť, môže spáliť 4 kalórie každú minútu počas čistenia. Drhnite 30 minút a môžete spáliť okolo 120 kalórií, rovnaké množstvo ako pol hrnčeka vanilkovej zmrzliny. A vaše okolie sa bude ligotať.


36. Z jedného pasívneho večerného posedenia urobte aktívne
Posuňte lístky do kina ďalej a choďte sa prejsť večer do parku. Nielen že budete menej sedieť, ale budete si aj strážiť kalórie, keďže nebudete ponorený do pukancov. Iné nápady pre aktívne rande: Naplánujte tenisový zápas, zapíšte sa na sprevádzanú prehliadku mesta alebo prírody, choďte sa bicyklovať po cyklotrase, zapojte sa do volejbalového alebo bowlingového tímu.


ako schudnúť muži


37. Objednávajte najmenšie porcie všetkého
Ak si objednávate bagetu, objednajte si tú najmenšiu. Kúpte si iba malé pukance, malý šalát, malý hamburger. Štúdie ukazujú, že máme tendenciu zjesť všetko čo je pred nami, aj keď sme sýty z menšieho množstva jedla.


38. Prejdite z bežného mlieka na 2%-né
Ak už pijete 2%-né mlieko, prejdite na 1%-né alebo odtučnené mlieko. Každý krok dole, odkrojí z kalórií približne 20%. Keď vytrénujete a prispôsobíte svoje chuťové poháriky odtučnenému mlieku, tak tým znížite príjem kalórií, ktoré by ste konzumovali v plnotučnom mlieku o polovicu a okrešete príjem tuku takmer o 95%. 


chudnutie


39. Pred večerou choďte na prechádzku
Urobíte viac než len to že spálite kalórie – znížite aj svoj apetít. Štúdia, ktorá prebehla na Univerzite v Glasgowe v Škótsku, ukázala na skupine desiatich obéznych žien, že 20 minútová prechádzka im znížila apetít a zvýšila pocit uspokojenia hladu aj menším, ľahším jedlom.


40. Vymeňte cukrovinky za hrsť mandlí
Štúdia Národného Medicínskeho Centra v meste Hope ukázala, že ľudia s nadváhou na nízku tukovej diéte obsahujúcej mandle, schudli viac ako kontrolná skupina, ktorá orechy nejedla. Skutočne, môžu to byť akékoľvek orechy.