Adrián Zimmermann: Interview, tréningový plán a strava

Adrián Zimmermann je slovenský fitness model a tréner, ktorý súťaží vo federácii WBFF ako prvý Slovák. Vždy chcel byť iný a určitým spôsobom vynikať z priemeru, o čo sa snaží aj vo svete fitness, a musíme uznať, že sa mu to darí naozaj bravúrne. Jeho snom je byť úspešný a motivovať ľudí k tomu, aby si šli za svojimi cieľmi a snami bez akýchkoľvek výhovoriek. Pozrite si interview, tréningový plán a jedálniček Adriána Zimmermanna a nechajte sa aj vy inšpirovať týmto mladým a nádejným atlétom.

 

Základné parametre:

Celé meno: Adrián Zimmermann

Vek: 22

Výška: 185 cm

Váha: 90 kg

Obľúbené cviky: tlaky s jednoručkami na šikmej lavičke, mŕtvy ťah, rozpažovanie, sťahovanie kladky

 


"Som chalan ako každý jeden z vás, pracujem 10 hodín denne len preto, aby som si splnil sen a v budúcnosti by som sa chcel venovať už len tomu, čo ma baví. Pevne verím, že sa ten deň blíži."


 

Vráťme sa trochu v čase. Ako si sa dostal k fitness? Venoval si aj inému športu?

Keď som mal 5 rokov začal som sa hrať hokej. Tento šport som už od začiatku miloval a venoval som mu naozaj všetko. To ma ako 16-ročného dostalo do USA na juniorskú profesionálnu úroveň. Po dvoch rokoch hrania za Washington som utrpel zranenie kolena, a preto som, žiaľ, musel skončiť. No to ma doviedlo k fitnessu.

 Adrián Zimmermann WBFF KARDIO tréningový plán strava


Čo ťa na fitnesse najviac baví?

Na fitnesse ma fascinujú hlavne pokroky, ktoré môžem na svojom tele pozorovať. Nie je to len o výsledku, ale o celom procese premeny vášho tela. Pre mňa je zaujímavejšie síce obdobie rysovania, no aj objemovka má čosi do seba.

 

Kto alebo čo ťa najviac motivuje?

Motivujú ma hlavne zahraniční atléti, pretože ich prezentovanie je, podľa môjho názoru, na úplne inej úrovni ako na Slovensku, podstatne vyššej. Mojím najväčším vzorom je však Tavi Castro, s ktorým sa mi podarilo aj stretnúť. Bol to pre mňa neskutočný zážitok a splnený sen zároveň. Je mojou obrovskou inšpiráciou, pretože aj on bol niekedy len obyčajný chalan, ktorý nezarábal ktovie ako, ale svojou bojovnosťou a chcením dosiahol neskutočné úspechy.


Adrián Zimmerman a Tavi Castro interview, tréningový plán a jedlniček

 

Čo vo svojom živote považuješ za najväčší úspech a čo by si chcel ešte dosiahnuť?

Na svoj úspech ešte len čakám. Chcel by som v blízkej budúcnosti získať PRO kartu vo WBFF, a tak robiť fitness na profesionálnej úrovni. Taktiež sa stať influencerom a motivátorom pre mnohých mladých ľudí, ktorí si myslia, že sa niečo nedá.


Adrián Zimmermann WBFF

 

Aký je tvoj obľúbený výrok?

“Najskôr musíš pohorieť, aby si neskôr mohol zažiariť“- Tavi Castro.

 

Adrián Zimmerman a jeho tréningový plán

Pondelok: Nohy + lýtka

• Rozcvička, Predkopávanie: 2 série – 20 opakovaní

• Drepy: 4 série , 8-12 opakovaní

• Leg press: 3 série , 10 opakovaní

• Hacken drepy: 3 série , 10 opakovaní

• Predkopávanie: 4 série , 15 opakovaní

• Výpony v sede: 3série ,20 opakovaní

• Výpony v stoji: 3 série , 20 opakovaní

 

Utorok: Prsia + brucho

• Rozcvička, Sťahovanie protismerných kladiek: 2 série , 12 opakovaní

• Tlaky s jednoručkami na šikmej lavičke: 4 série 8-10 opakovaní

• Tlaky na rovnej lavičke: 3 série, 10 opakovaní

• Rozpažovanie na šikmej lavičke: 3 série, 12 opakovaní

• Pullover: 3 série, 10 opakovaní

• Sťahovanie protismerných kladiek: 3 série , 12 opakovaní

• Skracovačky: 3 série, 15 opakovaní

• Zdvíhanie nôh: 3 série, 15 opakovaní

• Sťahovanie lana: 3 série, 15 opakovaní

 Adrián Zimmermann WBFF TRéNINGOVý PLáN

 

Streda: Biceps , Triceps + HIIT kardio

• Bicepsový zdvih veľkej činky: 4 série, 10 pakovaní

• Kladivový zdvih: 3 série, 10 opakovaní

• Bicepsový zdvih na Scotovej lavičke: 4 série, 12 opakovaní

• Francúzsky tlak: 4 série, 10 opakovaní

• Kliky na bradlách: 3 série, 10 opakovaní

• Sťahovanie kladky: 4 série, 15 opakovaní

 

Štvrtok – Voľno

 

Piatok: Ramená + brucho

• Tlaky s jednoručkami v sede: 4 série, 8-10 opakovaní

• Rozpažovanie: 4 série, 12 opakovaní

• Príťahy veľkej činky k brade: 3 série, 10 opakovaní

• Rozpažovanie v predklone: 4 série, 10 opakovaní

• Klasické brušáky so závažím: 3 série 15 opakovaní

• Šikmé brušáky: 3 série, 15 opakovaní

• Sklápačky: 3 série,15 opakovaní

 Adrián Zimmermann WBFF TRéNINGOVý PLáN

 

Sobota : Chrbát + HIIT kardio

• Zdvih na hrázde: 4 série do zlyhania

• Sťahovanie kladky úzkym úchopom: 3 série, 1O opakovaní

• Mŕty ťah: 3 série, 8 opakovaní

• Príťahy veľkej činky v predklone: 3 série, 10 opakovaní

• Veslovanie: 3 série, 8-10 opakovaní

 

Nedeľa – voľno

 

Čo sa týka kardio tréningu, Adrián je toho názoru, že je nevyhnutné ako v objemovke, tak aj v rysovaní. Získavate nim kondíciu a je efektívne, ak ho držíte v tepe aspoň 140 úderov za minútu (Tento údaj však nie je pre každého. Výška tepu sa počíta pre každého individuálne). Ako ste si určite všimli aj v tréningovom pláne, Adrián obľubuje HIIT, ktorému sa venuje dvakrát do týždňa.

 Adrián Zimmermann WBFF KARDIO tréningový plán strava


Adriánov ukážkový jedálniček

1 jedlo: 150 gramov ovsených vločiek ,30 gramov srvátkového proteínu, 5 bielok + 2 celé vajíčka, banán

2 jedlo: 150 gramov Tilapii + brokolica

3 jedlo: 150 gramov hovädzie zadné stehno +100 gramov ryže

4 jedlo: 200 gramov filiet z aljašskej tresky + špargľa

5 jedlo: 150 gramov kuracích pŕs na vode +100 gramov ryže

6 jedlo: 250 gramov nízkotučného tvarohu +30 gramov kazeínového proteínu

 

Adrián Zimmermann WBFF KARDIO tréningový plán strava

 

Obľúbené výživové doplnky

• Proteín 100% Gold Whey Standard
BCAA + Lysin
L-glutamín
Predtréningová pumpa The Curse
Vitamíny Opti-Men
Vitamín C
• Magnézium

 

Adrián Zimmermann WBFF KARDIO tréningový plán strava

 

Rozlúčime sa motiváciou, odkazom Adriána pre fanúšikov Gym Beam: "Keď máš chuť to vzdať, spomeň si prečo si začal". Podľa neho je tento výrok veľavravný a myslí si, že viacerí ľudia, ktorí sa venujú fitnessu a bodybuildingu mu dajú za pravdu, že toto šport najviac vystihuje. My s nim môžeme len súhlasiť. Ešte by sme chceli dodať, že ak vás Adrián zaujal, pozrite si jeho fanpage alebo instagram, na ktorom nájdete kopu motivácie a fotiek z jeho života.

 

Ako sa vám páči tento nádejný atlét? Pevne veríme, že vás Adrián inšpiroval rovnako ako nás. Ak áno, podporte tento článok zdieľaním.